Onlangs zijn wij een samenwerking aangegaan met Nedcall, een telecom en ICT bedrijf. Nedcall biedt, naast telefonie, internet en netwerkoplossingen voor de zakelijke markt en dus ook voor onze klanten. Dit is van groot belang want communicatie speelt een grote en belangrijke rol in zowel de groei als concurrentiepositie van organisaties. Door maatschappelijke ontwikkelingen en nieuwe technische mogelijkheden wordt de ICT een steeds groter middel om mensen op gerichte wijze te ondersteunen in de functionaliteit die zij nodig hebben.
Internet
Nedcall biedt zakelijke internetverbindingen en hierbij managen zij deze ook volledig. Met hun portal hebben zij toegang tot de door hun geleverde router én het KPN-domein zodat zij snel kunnen herleiden waar een bepaalde storing vandaan komt, zowel wanneer dit bij de klant of juist in het KPN-domein voorkomt. Dit werkt dus efficiënt en effectief. Daarnaast werken ze bij Nedcall nauw samen met KPN, wanneer er een storing wordt herleid in het KPN-domein zal er dan ook direct contact worden opgenomen met KPN. Op het moment dat er een storing plaatsvindt op locatie, zal Nedcall zelf voor een oplossing zorgen. Afhankelijk van de gesloten overeenkomst zal de storing binnen een bepaalde tijd worden opgelost. Tot slot worden alle verbindingen beheerd door Nedcall en voorzien van één of meerdere vaste IP-adres(sen).
Netwerk
Er zijn veel verschillende mogelijkheden binnen het bedrijf qua netwerk van Nedcall. Op klantlocaties worden gateways (modem/router/firewall) en switches voor de aansluitingen van netwerkapparatuur (laptops/telefoons/camera’s/computers) geleverd. Daarnaast kunnen afstanden tot een paar honderd meter draadloos worden overbrugd met een mini straalzender set. Al deze verschillende netwerkapparatuur worden via de portal van Nedcall gemonitord en beheerd. Vanaf een afstand kunnen verschillende opdrachten en zaken ook worden uitgevoerd. Het is daarnaast voor de klant ook mogelijk om zelf beheer en toegang te krijgen tot hun netwerkdomein. Hierdoor is er de mogelijkheid om zelf het netwerk ook in te zien en te beheren.
De samenwerking tussen Mistbeveiliging en Nedcall biedt verschillende voordelen voor onze klanten, hieronder worden deze voor u opgesomd;
- Het serviceniveau wordt naar een hoger level getild.
- Contact wordt transparanter.
- Er kan sneller worden geschakeld.
- Er wordt meer operationeel gehandeld.
- Problemen en storingen worden sneller herleid.
Samenwerking
De synergie tussen Mistbeveiliging en Nedcall zal ervoor zorgen dat er een beter overzicht kan worden bewaard over de systemen die bij onze gezamenlijke klanten draaien. Hierdoor kan er een betere support worden gegeven en dat is uiteindelijk voordeliger voor de klant.